שני בני אדם נהרגו בדרום לבנון כשכלי טיס ישראלי לא מאויש תקף מכונית, כך מסרו גורמים רפואיים וביטחוניים.
זהו היום השני ברציפות שבו מתרחש אירוע כזה, לאחר שתקיפה דומה אתמול הרגה לפחות שני בני אדם למרות הפסקת האש, אמרו גורמים ביטחוניים ורפואיים בלבנון לרויטרס.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו