נתניהו הוא הטראש טראמפ שלנו

בנימין נתניהו (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
AP Photo/Ariel Schalit
בנימין נתניהו

יש לי תובנה מביכה עלינו כשמאלנים (ימנים מתבקשים לעמוד מנגד וליהנות). בואו נודה, אין לנו את זה. נתניהו לא צריך לעשות הרבה כדי לנצח שוב, אפילו אם יגלה את מנדלבליט לסוריה, יעביר את ישראל לאוגנדה ויכתיר את עצמו לכל החיים.

בסתר לבו, מעריץ השמאלן את נתניהו כמו שמעריצים את הבריון של השכונה. נתניהו לא כזה מורכב, התפרים שלו גלויים, הוא צפוי כמו כפית, אבל יש לו אנגלית ואנחנו למעשה שכונה. לאבי גבאי לא היה סיכוי, ולא בגלל שנאת מזרחים אלא בגלל שנאה עצמית של הבוחר. משמאל לנתניהו זה גוף שתוקף את עצמו. בוחרי העבודה שונאים את עצמם ואלה שלא – מונים 6 מנדטים בדיוק. השאר הצביעו לגנץ ושונאים אותו על שהצביעו לו. עם זה לא סופרים שלטון במדרגות. רק אופוזיציה, אבל למי יש כוח לתהליכים?

בני גנץ לא עושה את זה למי שלא רוצה את נתניהו. לא שהוא חף מפגמים, אבל אין זמן. דקה וחצי – היית כאן. נקסט. בוחריו לא שמים על ההישג המדהים שלו, 35 מנדטים בזמן קצר! זו בחירה שביטאה בעיקר יאוש עמוק, אבל לא מספיק עמוק בכדי לפרגן למועמד ולתת לו לעבוד (גם אם הוא לא עובד. זה מה יש, קאפיש?).

אין ניסים בפוליטיקה, גם נתניהו התחיל מביצה שסרחה אבל כולם, ובתזמון מבריק מבחינת השליט הנוכל, הסתערו על גנץ עם סכין בין השיניים התותבות בסיוע תקשורת רדודה שאוהבת דם ומאוהבת בשחקן הוותיק נתניהו. אין לה קיום בלעדיו. הוא הטראש טראמפ שלנו.

מי יבעט לתקשורת בראש? מי יגרור אותה למסיבות עיתונאים בלי עיתונאים בול על החדשות בשמונה אפס אפס ועוד אפס? מי מסרב להשיב על שאלות קלות כי לא משתלם לו? מי נעלם כל הקדנציה ומפציע לבליץ מטורף שבוע לפני הבחירות? למי סולחים שהוכה שוק על ירך ע"י קרן מרציאנו וממש, אבל ממש לא 'ניצח' את גנץ אלא יצא תיקו?

במרכז-שמאל הסתאבו כמו הליכוד, רק הפוך: הם בועטים במנהיג, ותוך זמן קצר. למה? כי גם הם התמכרו ליריב. הם הלקוח הזנאי שמחליט להפסיק ולא מסוגל.
לא ביבי – לא קונה.

נתניהו לא ניצח, הוא רק השתמש במציאות אלטרנטיבית שברא. תמיד היו לו קונים לזה. הוא תחמן, כרגיל, ושיקר ביודעין, והשיג את שלו בכחש המוכר. יודע שורד נפש עמו והוא מבין עוד משהו:

אין אופוזיציה. גם היא נשבתה בקסם המושחת. כל אלה שנחרדים מהמשך שלטון העוועים של האיש הזה רוצים כזה רמאי בצד שלנו. אנחנו דמוקרטים אבל סוגדים לנוכלות פוליטית.

נתניהו יודע שהשמאלנים לא יצביעו לו אבל יודע גם שיתעבו וידיחו כל מי שיציבו מולו. כל מי שיציע סיכוי לשינוי ייפול אם לא יחקה את הבריון של השכונה.

נכון שהשמאל התכווץ ובכל זאת, חצי מדינה לא רוצה יותר את המשפחה המושחתת שכבשה את השלטון, אבל במקום שהשמאל יעזור להטות את ההגה הוא מתמרמר, את השינוי הוא רוצה אינסטנט, כאן ועכשיו ואם לא, לך הביתה, גנץ. הבא בתור, בבקשה.

ככה יערפו ראש אחר ראש. במרכז שמאל נואשים אבל מכורים למנהיג 'חזק', מין יצור כלאיים ישר ושוחר טוב כמו גנץ ושקרן ורמאי כמו נתניהו. ככה התרגלנו בנטפליקס. ככה אנחנו צורכים את הרוע שלנו. בקפסולות מדויקות ומרות. ישר למוח.

בני גנץ רחוק מלהיות מה שרצינו. הוא בחור טוב אבל לא חד ולא מורעל מספיק. הוא לא ציאניד כמו האיש שאין לו אלוהים שיכול לסמוך על זה שגם בוחריו של גנץ מהמרכז שמאלה בסיוע תקשורת שרוצה דם יעשו הכל כדי לשים רגליים לאיש שבקשו להציל אותם.

כי הוא לא ביבי. ואנחנו רק ביבי.

כמו שאמר רבנו מאיר אריאל: מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יוכל להיגמל.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
אני מבינה שהמחלה של השמאל הינה מחלה אוטואימונית כלומר הוא מייצר נוגדנים כלפי עצמו ... טוב יש לי מחלה כזו פרטית אבל אני מטופלת היא קשורה לבלוטת המגן. אז אולי גם השמאל איבד את בלוטות המגן... המשך קריאה

אני מבינה שהמחלה של השמאל הינה מחלה אוטואימונית כלומר הוא מייצר נוגדנים כלפי עצמו … טוב יש לי מחלה כזו פרטית אבל אני מטופלת היא קשורה לבלוטת המגן. אז אולי גם השמאל איבד את בלוטות המגן שלו? אני גם לא חושבת שיש להשוות את בוחרי טראמפ לבוחרים של ביבי שיט הממשל הארצות הברית שונה . כאן היא מעוותת. 35 אחוזים מכלל הבוחרים בחרו בביבי היתר לא. אני גם לא מאמינה שמנהיג צריך להיות דומה לביבי רבין היה ההפך הגמור ממנהיג כמוהו. חבל בכלל לבזבז אנרגיה על מחשבה כזו. כמצביעת מרץ שמחתי לשמוע ש ניצן הורוביץ מציג את מועמדותו לראש מרץ. אם מרץ תתאחד עם מפלגת העבודה עם המפלגות הערביות המתונות ועם כחול לבן כגוש השלום הצדק והחירות (לא שמאל ולא ימין ) אולי נראה כאן שלטון שיביא סדר וברכה למדינה שלנו .

מי שהצביע לגנץ, הצביע ״רק לא נתניהו״. למעשה, הפירסומת שבזבזה 24 מנדטים, ממשיכה את יעודה האידיוטי. אסמול הצביע לאין אידיאולוגיה. עם אין אידיאולוגיה לא מנצחים. גם לא מנצחים עם מועמד שלא י... המשך קריאה

מי שהצביע לגנץ, הצביע "רק לא נתניהו". למעשה, הפירסומת שבזבזה 24 מנדטים, ממשיכה את יעודה האידיוטי. אסמול הצביע לאין אידיאולוגיה. עם אין אידיאולוגיה לא מנצחים. גם לא מנצחים עם מועמד שלא יודע להגיד לא כשמפצירים בו לרוץ לראשות ממשלה. גנץ לא רצה להיות זה שמציל את הישראלים, דחפתם אותו ועכשיו אתם מתמרמרים ומייללים. חפשו אדם שמבין את הבעיות של ישראל ומוכן לומר אותם בקול רם מעל כל במה. פייק מועמד לא יתן את זה. מועמד שהוא לא שמאל אמיתי יחטוף תמיד. מועמד שהוא/יא שמאל אמיתי ילחם על העמדות האלה, גם אם י/תפסיד….לפחות עם מועמד שהוא שמאל (לא סמול) תתחיל להתגבש תנועה, רעיון, סולידריות….
מזה נתניהו כן חושש.

זה קצת כמו שסדרה כמו ״עמוק באדמה״ לא היתה מצליחה היום. בלי רוצח המונים, או פירוטכניקה על אסיד, וקצב שלא נותן מנוח גם לADD המאתגר ביותר אין שום סיכוי לסדרת טלויזיה היום. בדיוק אותו דבר א... המשך קריאה

זה קצת כמו שסדרה כמו "עמוק באדמה" לא היתה מצליחה היום. בלי רוצח המונים, או פירוטכניקה על אסיד, וקצב שלא נותן מנוח גם לADD המאתגר ביותר אין שום סיכוי לסדרת טלויזיה היום. בדיוק אותו דבר אין סיכוי לגנץ. אנחנו צריכים רעל מעובד היטב, מחליק לגרון. זה הדבר היחיד שעובד עלינו היום

עוד 530 מילים ו-4 תגובות
סגירה