בניגוד להבטחות: אוטובוס השבת של רמת גן לא ייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב

פרסום ראשון זאת, לאחר שעיריית רמת גן התחייבה להפעיל שני קווי אוטובוס שיסיעו בליינים לתל אביב, החל מהשבת הקרובה ● דוברת העיר רמת גן ל"זמן ישראל": "על העירייה לא הופעלו לחצים מצד גורמים פוליטיים או דתיים" ● ראש העיר, כרמל שאמה-הכהן, לא הגיב על פנייתנו אליו

כרמל שאמה-הכהן (צילום: Yoav Ari Dudkevitch / FLASH90)
Yoav Ari Dudkevitch / FLASH90
כרמל שאמה-הכהן

עיריית רמת גן התחייבה להפעיל, החל מהשבת הקרובה, שני קווי אוטובוס, שיסיעו בליינים אל מוקדי בילוי בתל אביב. זה לא יקרה. הנהלת העירייה החליטה לדחות את הפעלת הקווים לשבת הראשונה של אוגוסט.

ההחלטה על הפעלת קווי האוטובוס בשבת התקבלה בישיבת מועצת העיר רמת-גן בתשעה ביולי, ברוב של 15 מול 6. על פי התכנית שפורסמה, אמורים היו לפעול החל מהשבת הקרובה שני קווי אוטובוס – אחד מקריית קריניצי במזרח העיר והשני מחניון הפארק הלאומי.

על פי התכנית שאושרה במועצת העיר, קווי האוטובוס האלה היו אמורים לעבור רק בצירי תנועה מרכזיים ולאסוף נוסעים בתחנות, בלי להיכנס אל תוך שכונות העיר.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן חגג על ההחלטה והודיע, בין היתר: "אין לי ספק שרמת גן בדרך להיות טובה יותר לכולם, לחילונים ולדתיים. רק הכלה, הבנה ופסילת כל כפייה, יביאו לכך שלכולם יהיה פה טוב".

למה נדחתה הפעלת הקווים? בינתיים קשה לדעת.

על פנייתי הראשונה בעניין ענתה דוברת העירייה, לבנת נזרי, שלא מדובר בדחייה, אלא בתכנית המקורית ושהעירייה לא הודיעה שהקווים יופעלו כבר משבת הקרובה. אחרי שהפניתי את תשומת ליבה להודעות קודמות שיצאו מהעירייה ודיברו במפורש על השבת הקרובה, נזרי אישרה שהוחלט לדחות את הפעלת הקווים. על השאלה האם הופעלו על העירייה לחצים מצד גורמים פוליטיים או דתיים היא ענתה "ממש לא".

ראש עיריית רמת גן לא ענה על פנייתנו אליו.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
לכולם: לפני מיליון שנה שסקרתי את מועצת העיר חיפה , היו יותר מחבר מועצה אחד, שהצביע נגד ההצעותיו . זאת לאחר שנאבק כארי בעד יוזמותיו, וזכה לכותרות במקומונים (היו מאוד חשובים באותה עת). וש... המשך קריאה

לכולם: לפני מיליון שנה שסקרתי את מועצת העיר חיפה , היו יותר מחבר מועצה אחד, שהצביע נגד ההצעותיו . זאת לאחר שנאבק כארי בעד יוזמותיו, וזכה לכותרות במקומונים (היו מאוד חשובים באותה עת). ושאלה לסיום. למה שהאוטובוס לא יעבור בשכונות העיר, מי מת?. עמירם

עוד 204 מילים ו-2 תגובות
סגירה