המשרד הלאומי הראשון

ממ של אורן אדלר
ממ של אורן אדלר

מצד אחד מונדיאל, איזה באסה ששונאים אותנו, מה כבר עשינו? מצד שני ממשלה. זהו בוקר של יום ישן שלא רצינו שיחזור. ואני לא מתכוונת לימין, מצדי שיהיה ימין "על מלא" כמו שחולמים כאן בקטן, תתפרעו, אני מתכוונת למסעי-בנימין, ראש הממשלה המיועד שרובץ כאן מהמאה שעברה והוא חזק מאי פעם אבל גם חלש יותר ותלוי לחלוטין בימין ההולך ומקצין וברעייתו שגם היא, שלא לדבר על הילד שרוחו שורה על כל מהלך.

מצד אחד מונדיאל, איזה באסה ששונאים אותנו, מה כבר עשינו? מצד שני ממשלה. זהו בוקר של יום ישן שלא רצינו שיחזור. ואני לא מתכוונת לימין, אני מתכוונת למסעי-בנימין

ושוב מרכיבים קואליציה ומזניחים מדינה וכאילו לא למדנו כלום, קמנו מהבחירות לפריווילג ישן-חדש, שמישהו יבשר לאבישי, משיח בן חיים של ביבי נתניהו. השוליים הקיצוניים מצאו אווזה שמטילה ביצי זהב, אבל ממש גדולות.

הרוב החילוני קיבל כאפה בבחירות ונדחק לשוליים והוא מחכה עד בוש לאווזה שלו, אלא שיאיר לפיד לוקח את הזמן. נתניהו אמנם מעדיף אותו ואת בני גנץ שהסתבר כסתם אווז, ומתעב את שותפיו, אבל את הדייסה הזאת נאכל יחד איתו. כפית אחר כפית, בלי ללעוס.

ונעבור לתפריט:

ואלה שמות ראשי הסיעות שאיתן מנהל נתניהו את המו"מ הקואליציוני: איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ', אבי מעוז, יצחק גולדקנופף, משה גפני ואריה דרעי המתנה שלא מפסיקה לתחמן.

נתניהו, חילוני שעושה קולות של מאמין מעל צלחת שרימפס, וכשהוא מצטלם ליד הכותל בהבעה מהורהרת ברור לך שאלוהים לא בראש שלו, ושישה גברים חרדים/חרד"לים שאין ביניהם ולו אישה אחת עושה רצון בעלה, כולם תומכים כאיש אחד במפעל הכיבוש וההתנחלות, בעליונות העם היהודי, וחלקם בכפייה דתית, במדינת הלכה, בהפרדה מגדרית, בהדרת נשים ולהט"בים ובחושך באופן כללי.

חלקם לא שירתו בצבא ואחד סמוטריץ' שירת במסלול מקוצר בגיל 28 אחרי לימודי משפטים. למי יש זמן לרוץ על ג'בלאות בארץ חומצת אבות?

נתניהו, חילוני שעושה קולות של מאמין מעל צלחת שרימפס ו-6 גברים חרדים/חרד"לים תומכים במפעל ההתנחלות, בעליונות העם היהודי, וחלקם בכפייה דתית, במדינת הלכה, בהדרת נשים ולהט"בים

ושוב בזכות אינטרסים פוליטיים מנוולים עלו המתנחלים לראש הפירמידה. סליחה, מתיישבים. ככה הם נקראים עכשיו וזה יפה כי שנים הם מתיישבים למשלם המיסים על הווריד וכעת הם רוב וכבר לא יצטרכו קשית וכוסית אלא יינקו מלוא הפה הישר מעטיני השלטון. ולא יידעו שובע.

עמם יתוקצב עד השיניים המגזר החרדי על גדודי צעיריו בצבא השם שתורתם אמנותם. עלינו. הם רק תורה ומצוות פרו ורבו ומלאו את הארץ בדור דלא ידע עבודה ועוד דור לתורה בלי מעשים ונשים יולדות ועובדות, שתייה ממותקת עד זרא וכלים חד פעמיים. אנחנו כבר נשטוף כלים לבד בחושך. אנחנו מגש בטנק המצוות שמאכיל את מפלצת הקצבאות. מי שאל אם יש אלוהים?

הם עובדים אותו ואנחנו עובדים אותם.

תקציבי עתק למגזר מצומצם הם הצרה הכי קטנה של מדינה במדרון. ישעיהו ליבוביץ' צדק ומה שניבא קם והיה, אחרי 55 שנות כיבוש צמח כאן דור חדש, עם אדונים יהיר שהתפשט אל מחוץ לשטחים ומכלה כל חלקה טובה. עכשיו יש לו ממשלה "על מלא". הכל על מלא. שום ניואנסים.

צריך עיוורון ישראלי מצוי כדי לא לראות קשר ברור בין האלימות בשטחים לבין האלימות הגואה ברחוב שגובה קורבנות כמעט יומיומיים. הסרטון האלים בו חייל גבעתי מכה באכזריות מפגין שמאל הוא רק עוד סרטון שלרוב איננו נחשפים אליו.

"מוות לערבים" זו קריאה נפוצה שלא מזיזה לאיש. להשתוללות המתנחלים בשטחים אין מענה. זו ארץ קשוחה שאזרחים חמושים שאין מורא המדינה עליהם מתנהלים בה כמו צבא בתוך צבא ועושים ככל העולה על רוחם. צה"ל מבחינתם אינו אלא עוד זרוע שמשרתת אותם.

הם רק תורה ומצוות פרו ורבו ומלאו את הארץ בדור דלא ידע עבודה ועוד דור לתורה בלי מעשים ונשים יולדות ועובדות, שתייה ממותקת עד זרא וכלים חד פעמיים. אנחנו כבר נשטוף כלים לבד בחושך

כל מי שעינו בראשו מבין שגידול הפרא הזה צמח מעל ומעבר למידותיה של המדינה ולא ידענו לעצור בזמן. בתוך יוהרת הניצחון בבחירות הולך ונבלע במעיי המנצחים גם המעט שנותר מהמוסר.

הניצחון המובהק תחת שליט חלש וסחיט ואפילו נשלט, הפיח רוח רעה בימין והעיר את הכהניסט שבלב לא מעט מהחיילים, שגם ככה נסחפו ימינה והתקבצו תחת דגלו של מי שצה"ל סירב לגייס.

זו דמות הגיבור החדש ש"יעשה סדר". עד כדי כך ערלי לב וגם, מחילה, די טיפשים, פרי באושים של חינוך מוזנח. רוח המפקד המרחפת על פי התהום היא רוח נתניהו וזרע הפוענות נובט שוב בימין.

סמל הרכב של רבין שהופיע במערכה הראשונה הפך לאקדח במערכה האחרונה הנוכחית. בכל פעם שנדמה שהגענו לתחתית בא עוד בן גביר. לא רחוק היום בו יתרחש עוד רצח פוליטי, לא קשה לנחש על איזה רקע. כל המרכיבים כאן, גם הגפרור.

וכמו תוכי אחזור על אחריות העיתונות המופקרת בבריאת הגולם שקם על יוצרו. היא שעזרה להמיר את מלח הארץ במלך הארץ. בן גביר הוא יציר כפיה המובהק. הוא התחיל כפרח פרובוקציות מאיים שנראה כמו אתנחתא קומית, התפתח יפה על מצע סקרים מופרכים וראיונות עומק עם האיש ללא תחתית, וראה זה פלא, כבר הוא מתלבט, מפונק, בין שר לענייני התיישבות לבין שר לביטחון לאומי.

העיתונות המופקרת עזרה להמיר את מלח הארץ במלך הארץ. בן גביר התחיל כפרח פרובוקציות שנראה כמו אתנחתא קומית, והתפתח יפה על מצע סקרים מופרכים וראיונות עומק

ביטחון לאומי. נכון מרגיע? ביטחון פנים זה כל כך המאה שעברה. מה זה פנים?
לאומי זו מילת מפתח, יהודים, בלי לאומי לא יצליחו לרסק כאן מדינה. או כמו שאמרה קרן מרציאנו במתק שפתיים "אתם תחליטו אם זה טוב או רע".

אנחנו? אתם כבר החלטתם לפנינו כשהכשרתם באולפנים שרץ אחר שרץ, מראש ועד טלפיים, והלבנתם חטאי הגביר כשלג כשדילג מאולפן לאולפן בחיוך זחוח שיודע את סוף הסיפור. לפעמים היה נדמה שהוא ראש מועצת העיתונות שבא לעשות סדר כי העיתונות עצמה איבדה את הבלמים יחד עם שאריות כבודה שנשטף לאסלה.

ועכשיו עם המגעים המגונים להרכבת ממשלה חדשה נחשפת האומה הנדהמת לעוד שפן כשר בכובע: "הרשות לזהות יהודית לאומית", כי לא מספיק שהפירומן שהפך דוכני ערבים בשוק חברון התלבט אם לכהן בתפקיד שר לביטחון לאומי, הצדיק גם עובד במרץ להדביק את המילה "לאומי" לכל משרד.

המשרד לביטחון לאומי, המשרד לבריאות לאומית, אוצר לאומי, דתות לאומי, חקלאות לאומי, תקשורת לאומי (שכבר קיים מזמן, בלי המשרד, דוך בשטח) וגולת הכותרת, חינוך לאומני.

עולם ישן עד היסוד נחריבה.

ביטחון פנים זה כ"כ המאה שעברה. לאומי זו מילת מפתח, יהודים. או כמו שאמרה קרן מרציאנו במתק שפתיים "אתם תחליטו אם זה טוב או רע". אנחנו? אתם כבר החלטתם כשהכשרתם באולפנים שרץ אחר שרץ

נזכור ולא נשכח מה היה המשרד הלאומי הראשון שהגה וחלם והקים איתמר בן גביר: המשרד לביטחון לאומי. ההיסטוריה נכתבת ברגעים אלה ממש, משרד לאומי ראשון כמו, כמו, הגנב העברי הראשון שחלמנו עליו עוד בגולה והשבח לאל, הגענו, היה שווה לחכות. ומאחוריו בצעד קל זונה עברייה ראשונה. לאומית. העם מתבקש להקפיד.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
'נתן אשל/דרעי/ביבי' לכלא!!! אוהבים את 'זמן ישראל' וכל מה שבו - אתר מיוחד במינו. כל מילה שאני ואתה ואת והם כותבים בכל מקום שהוא, זה תמיד ממקום אגואיסטי, מרצון לתענוג, לסיפוק, לפרוק מטען ... המשך קריאה

'נתן אשל/דרעי/ביבי' לכלא!!! אוהבים את 'זמן ישראל' וכל מה שבו – אתר מיוחד במינו. כל מילה שאני ואתה ואת והם כותבים בכל מקום שהוא, זה תמיד ממקום אגואיסטי, מרצון לתענוג, לסיפוק, לפרוק מטען – הכתיבה נותנת לנו תענוג. ככה הקבלה מלמדת, שגם כשאנחנו מתעסקים ברצון לתקן את הסביבה (אהבת הזולת) – זה ממקום אגואיסטי – אנחנו בסה"כ רובוטים של אגו עם תוכנה מאוד פרימיטיבית. הקבלה מלמדת את הטכניקה של להשתמש באגואיזם שלנו, בצורה שתביאנו לדרגה אלהית – קוראים זאת בקבלית "לקבל ע"מ להשפיע" (וגם 'להשפיע ע"מ לקבל', 'להשפיע ע"מ להשפיע' – מדרגות רוחניות). ברור שזה תהליך מייגע וארוך, אך כנראה שהדרך מעניינת ושווה ת'מאמץ. הבנתי בקבלה בסיסית ומיזערית, אבל אני יודע שפנייה נכונה ונקייה – עד כמה שניתן – לכח העליון, בצורת תפילה במילים אישיות פשוטות, היא היא שיכולה לעזור בהתקדמות רוחנית, בפקיחת עיניים, בהבנה, בהסתדרות של החלקים בפאזל. 'ביבי/דרעי' לכלא – זה צדק!

עוד 1,017 מילים ו-3 תגובות
סגירה