על חשבון החטופים, על חשבון כולנו

.שלט חוצות נגד בנימין נתניהו: "אתה הראש, אתה אשם" (צילום: Miriam Alster/FLASH90)
Miriam Alster/FLASH90
.שלט חוצות נגד בנימין נתניהו: "אתה הראש, אתה אשם"

מאחר שבני הזוג נתניהו כנראה אינם מממנים לבנם שכירות חודשית במתחם יוקרה במיאמי בסך 5000 דולר (פלוס דמי מחיה שוטפת בסך אלפי דולרים נוספים), ומאחר שקשה לראות כיצד הבן המעודן והרגוע מממן את עצמו, נשאלת השאלה כיצד ממומנת שהייתו שם.

שאלה מעניינת יותר היא מדוע רשויות האכיפה אינן בודקות או עושות דבר בנדון. כפי שלא עשו דבר כשהתגוררו בני הזוג בבית היוקרה המפנק של המיליארדר סיימון פאליק ברחוב מהיקרים בירושלים, עם המקלט האטומי, בזמן שמאות אלפי ישראלים עקורים מבתיהם החרבים בקיבוצי העוטף ומשדרות ומאופקים וכן מפונים מבתיהם בגליל העליון.

מדוע רשויות האכיפה אינן עושות דבר בנדון. כפי שלא עשו דבר כשהתגוררו בני הזוג בבית היוקרה המפנק של פאליק, ברחוב מהיקרים בירושלים, בזמן שמאות אלפי ישראלים עקורים מבתיהם החרבים

אנשי השב"כ שמופקדים על ביטחונו של יאיר נתניהו, אגב, מקבלים את שכרם מטעמכם. כפי שאתם מממנים מערכות חינוך לאומניות שמחנכות לעליונות יהודית, התנחלויות שמנוגדות למשפט הבינלאומי ולתפיסת עולמכם.

כפי שאתם מממנים אחזקת בתים שוטפת של משפחה שעינתה נפשית נשים מוחלשות וגברים מוחלשים רבים (אתם גם שילמתם את הפיצויים המעטים שנפסקו לטובת קורבנות מעטים מדי של ההתעמרות והטלת האימה מטעם שרה נתניהו).

כפי שאתם מממנים משכורות של חברי כנסת בורים, עילגים, גזענים ופשיסטים שעדיין פועלים לחולל הפיכה משטרית נפשעת שתשלול מכם כל הגנה אפקטיבית על זכויות האדם שלכם – ומערכות חינוך פרטיות ומשוללות פיקוח שמקפידות לא ללמד דמוקרטיה ואזרחות, לא להטמיע ערכי שוויון וזכויות אדם ולא להעניק תשתית בסיסית של לימודי עברית, חשבון ואנגלית.

כדאי להביט ביוזמות חקיקה טריות של חברי כנסת מהליכוד (אושר שקלים נקרא התכשיט הנוכחי) שעדיין מבקשות להטיל אימה פוליטית על שופטים. ביוזמות הפחדת שרידי התקשורת החופשית מטעם אחד משרי מפלגת הכת, שלמה קרעי, שמופקד על התקשורת מטעם הנאשם. בהמשך ההימנעות של שר המשפטים הנורא ממינוי עשרות שופטים (כן. גם היום. לאחר שנת הקריסה הנפשעת. לאחר 4 חודשי מלחמת הבלהות). שופטים שגם הם יפחיתו רק חלק מהעומס הנורא על מערכת המשפט ויקלו רק במעט על עינוי הדין של הנאשמים, הנתבעים והתובעים – כי האמת היא שצריך מאות שופטים ושופטות נוספים.

אנשי השב"כ שמופקדים על ביטחון יאיר נתניהו, אגב, מקבלים את שכרם מטעמכם. כפי שאתם מממנים מערכות חינוך לאומניות שמחנכות לעליונות יהודית והתנחלויות שמנוגדות למשפט הבינל'

והכל מפני ששר משפטים בשירות נאשם ממשיך במלאכת ההחרבה הפתולוגית של מדינת ישראל. מדוע? כי נתניהו וכנופייתו לא ויתרו על ההפיכה המשטרית הנפשעת שלהם.

לעליון עדיין אין נשיא. 2 שופטות במקום הנשיאה הפורשת אסתר חיות והשופטת הפורשת ענת ברון טרם מונו. חלק ניכר מהציבור הערבי עדיין מופקר לחסדי ארגוני פשע. המשטרה עוברת תהליך קריסה מקצועית שמשולב בתהליכי פשיזציה ואלימות והפרת זכויות אדם.

יכולתנו למנוע זאת (מערך ייצוג העצורים במחאה, הסנגוריה הציבורית, סנגורים פרטיים, לשכת עורכי הדין, חלקים הגונים במשטרה וחלקים מקצועיים ובלתי מבועתים בפרקליטות המדינה) – מוגבלת. זאת בהיעדר טיפול אופוזיציוני מקיף (לא, נעמה לזימי וגלעד קריב אינם מספיקים), בלא תקשורת נשכנית באופן שיטתי (יש כזו. אך רבים בתקשורת חוששים או סתם אדישים), בלא מאות אלפי גברים ונשים ברחובות, ובלא שמיליונים יפנימו שמדינה שבה העיתונאית, הסופרת והמרצה אורנה קזין מצויה במעצר שווא, בעוד שעבריין מורשע ומעריץ רוצח המונים ממערת המכפלה הוא השר לביטחון פנים – היא מדינה שחצתה כל קו אדום אפשרי.

למעלה מ-1200 ישראלים נרצחו ונהרגו ביום בו הופקרו למותם בידי צבא שכשל ובידי ראש ממשלה בזוי שהוזהר והוזהר והוזהר מפני קטסטרופה ביטחונית, אבל המשיך בהפיכה המשטרית כדי להימלט מהכלא. מאות חיילים נוספים נהרגו מאז בעזה. חבל ארץ שלם בישראל הושמד. יישובים חרבו. מאות אלפי ישראלים נעקרו והורחקו מבתיהם. עשרת אלפים פצועים לפחות. עשרות אלפי פגועי נפש ובמעגל מקיף יותר – מאות אלפים שעומדים מול מערך בריאות נפש ציבורי שהוצא להורג בידי ממשלות הנאשם. נדגיש שמשפחות נרצחי הנובה, הקיבוצים, שדרות ואופקים עדיין לא קיבלו שום תמיכה כלכלית מהמדינה.

למעלה מ-1200 ישראלים נרצחו ונהרגו ביום בו הופקרו למותם בידי צבא שכשל ובידי ראש ממשלה שהוזהר והוזהר מפני קטסטרופה ביטחונית, אבל המשיך בהפיכה המשטרית כדי להימלט מהכלא

והחורבן בעזה: יותר מ-30 אלף מתים שרובם חפים, לרבות תינוקות ופעוטות וילדים ונשים. 1.7 מיליון עקורים מבתיהם. מחנות אוהלים בהם מיליון פליטים. אין תשתיות. אין מים זורמים. אין שירותי רפואה מינימליים. 93 אחוזים מתושבי רצועת עזה משוללי ביטחון תזונתי בדרגות שונות. יותר מחצי מיליון רעבים בצורה חמורה. כן, חמאס אשם במלחמה. לא, לא נוכל לפטור עצמנו מאחריותנו לחלק ניכר מהקטסטרופה העצומה.

ואצלנו, בזיזת כספים קואליציוניים לטובת חינוך להנצחת עוני והרחבת בערות והפנמת עליונות יהודית והפנמת תפיסה לאומנית וצייתנית ומניעת כל אפשרות להשתלב במערך התעסוקה. מערכת המיסוי מעוותת שגוזלת מהעובדים ופוטרת את יורשי העתק. ובמקביל, חשוב להזכיר שאין ולא יהיה שום גורם בממשלה ובקואליציית הבלהות הזו, שיחשוב בכלל על אזרחי מדינת ישראל ועל טובת מדינת ישראל. אלא אך ורק על הסקטור שלו (תוך כדי פגיעה אנושה בעתיד הסקטור שלו) ובמיוחד על עצמו ועל מקורביו ועל חברי מרכז מפלגתו.

דודי אמסלם, יצחק גולדקנופף, מאיר פרוש, משה גפני, שלמה קרעי, חנוך מיליבצקי, טלי גוטליב, גלית דיסטל אטבריאן, מאי גולן ושאר האפסים החלולים, הבורים והלאומנים – נראים כמו פרודיה קיצונית, אבל אנחנו משלמים את משכורותיהם והם ממשיכים להחזיק בכוח להחריב את חיינו.

אמסלם, גולדקנופף, קרעי, גוטליב ושאר האפסים החלולים, הבורים והלאומנים – נראים כמו פרודיה קיצונית, אבל אנחנו משלמים את משכורותיהם והם ממשיכים להחזיק בכוח להחריב את חיינו

תזכרו מה התחולל כאן מיום 4 בינואר 2023 בו הכריז יריב לוין על הפיכה משטרית מופרעת בשירות נאשם שמבועת מהכלא וכנופיית אפרטהייד שחזונה הוא דיקטטורה גזענית ומצורעת:

כל אזהרות המשפטנים הישראלים והזרים, הכלכלנים הישראלים והזרים, המדינאים הדמוקרטיים, הממשלים הדמוקרטיים, ארגוני זכויות האדם, שרידי התקשורת החופשית, כל הארגונים החברתיים, כל הפסיכולוגים, הסוציולוגים, העובדים הסוציאליים, הפסיכיאטריים, גורמי הרפואה, המדע, האקדמיה, העסקים, מדע המדינה, ההיסטוריה, החינוך ומדעי החברה והרוח – כולן כמובן נדחו בידי מי שכונן קואליציית אפרטהייד, שחיתות, תרבות כזב, ביזה ודיקטטורה אך ורק לצורך ביצוע הפיכה משטרית, חיסול הפרדת רשויות וחיסול העצמאות השיפוטית.

וכל אזהרות גורמי הצבא והביטחון מפני החלשת ישראל והסיכון העצום למלחמה לאורך שנת ההפיכה הבזויה – נדחו בלעג. בלעג. עד 7 באוקטובר. אבל הוא ממשיך מאז כאילו כלום.

נתניהו ממשיך בראש קואליציית הבלהות שלו תוך שהוא ממשיך לרמות, לשסות, לנרמל פשיזם והפחדה, להפוך את ישראל למצורעת ולריב עם הנשיא האמריקאי שהציל אותנו ממלחמה כוללת עם חזבאללה לאחר 7 באוקטובר.

וכל אזהרות גורמי הצבא והביטחון מפני החלשת ישראל והסיכון העצום למלחמה לאורך שנת ההפיכה הבזויה – נדחו בלעג. בלעג. עד 7 באוקטובר. אבל הוא ממשיך מאז כאילו כלום

קואליציית הבלהות שלו מתוחזקת, למרבה הצער, באמצעות בני גנץ וגדי איזנקוט בעלי הכוונות הטובות. וההתחמקות מעיצוב משטר אזרחי ראוי בעזה נמשכת כי עתיד הישראלים לא מעניין את נתניהו. רק שמירת קואליציית איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' הנקלים.

ועדיין מוחזקים בעזה 134 חטופים ושבויים וחטופות ושבויות – ונתניהו שב כעת למדר את השרים הממלכתיים שהצילו את ישבנו לאחר 7 באוקטובר ומונע את שובה של המשלחת הישראלית לקהיר מבלי לשתף אותם בהחלטה. הוא שלח את המשלחת לקהיר תוך שהוא אוסר עליה להעלות הצעות שגיבשו שב"כ, המוסד וצה"ל, ובכך סירס כל אפשרות להתקדמות במשא ומתן – ולאחר מכן אסר עליה לשוב לשם. לבדו. בלי להתייעץ עם יואב גלנט וגנץ ואיזנקוט.

במקביל הוא משחרר סרטונים כוזבים, נרקיסיסטיים וחלולים מלשכתו על ניצחון מוחלט שלעולם לא יושג ועושה כל מה שצריך כדי לשמר את קואליציית הפשע, הטבח והבלהות על חשבון החטופים. על חשבון כולנו.

כן, חד משמעית: נתניהו מפקיר את החטופים. מפקיר. שום מבצע צבאי לא ישנה זאת. 134 חטופים. 31 מהם מתים. לכן לכל היותר יש 103 חטופים חיים. יתכן שחלקם מתים. עשרות ישראלים אפוא חיים בגיהינום בעזה באשמת נתניהו וממשלתו. ונתניהו מפקיר אותם לטובת שימור קואליציית הימין הלאומני. בעצם: הוא מפקיר 10 מיליון ישראלים רק כדי לשמר קואליציה ולברוח מהכלא.

הוא משחרר סרטונים כוזבים, נרקיסיסטיים וחלולים מלשכתו על ניצחון מוחלט שלעולם לא יושג ועושה כל מה שצריך כדי לשמר את קואליציית הפשע, הטבח והבלהות על חשבון החטופים. על חשבון כולנו

לא רק ראש הממשלה הגרוע אי פעם בתולדות המדינה. גם ראש הממשלה הבזוי אי פעם. ובפער עצום מכל האחרים.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
אתגר: חודש רק מאמרי עשייה, מצע חדש, תוכניות פעולה, קידום מנהיגים חדשים. צודק. העם על סדום-טיטאניק פונדמנטליסטית פשיסטית. הקברניטים כפי שתואר. שאר הצוות מתחת לאפיריון, רק ברגים ... המשך קריאה

אתגר: חודש רק מאמרי עשייה, מצע חדש, תוכניות פעולה, קידום מנהיגים חדשים.
צודק.
העם על סדום-טיטאניק פונדמנטליסטית פשיסטית.
הקברניטים כפי שתואר.
שאר הצוות מתחת לאפיריון, רק ברגים קטנים.
שליש מהנוסעים לא התעוררו עדיין. השאר בהלם.
אם זה לא הוליווד, תסריט כזה מסתיים בחורבן.
חלופה? ראלית? הכתובת על הקיר מזמן.
כלומר, תכלס, שוב- אתגר: חודש רק מאמרי עשיה, מצע חדש, תוכניות פעולה, קידום מנהיגים חדשים.

עוד 1,212 מילים ו-4 תגובות
סגירה