למי שהיה זקוק להוכחה כי מה שמכונה נבחרי הציבור שלנו, בעיקר מהקואליציה, פועלים מתוך ניתוק מוחלט מהמציאות ולעתים נגד אינטרסים ביטחוניים של המדינה – הנה ההוכחה: חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית הגיש הצעת חוק פרטית להקמת נמל תעופה בינלאומי סמוך לבסיס חיל האוויר בנבטים.
לפי הדיווח באתר YNET, מערכת הביטחון מבקשת לקיים דיון דחוף בקבינט המדיני-ביטחוני בניסיון לבלום את קידום הצעת החוק הפרטית של ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית.
אריה אגוזי הוא כתב לענייני ביטחון. עבד בעבר בידיעות אחרונות. מתמחה בדיווח על טכנולוגיות ביטחוניות ישראליות ועל האתגרים עימן צריכות טכנולוגיות להתמודד, בעיקר מול האיומים החדשים.
ההיסטוריון פרופ' מוטי גולני, שנהרג עקב קריסת עץ עליו בעת טיול בנחל השופט, נולד וגדל בקיבוץ גבעת ברנר. בן 71 הוא היה במותו. יומן נעורים שהוא כתב לעצמו בסוף שנות הששים של המאה הקודמת, נועד להיות בעתיד, כדבריו, ספר הנצחה לזכרו.
דבריו מתקשרים עכשיו ליום הזיכרון. קטעים מאותו יומן כלולים בספרו של ההיסטוריון ד"ר שאול פז "פנינו אל השמש העולה". הנושא המרכזי של הספר (שערכתי): הקיבוצים ותנועות הנוער החלוציות בתקופה שבין מלחמת השחרור למלחמת ששת הימים.
שלומית טנא היא עיתונאית לשעבר (ב"על המשמר" ובהמשך ב"ידיעות אחרונות")..יוצאת קיבוץ. ב-1981 החלה בסיקור עיתונאי שוטף של הקיבוצים.
לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ולחללי פעולות האיבה, חובה לדבר על החללים החטופים. מושג חדש שנטבע בימי השכול והכישלון. ממשלת החורבן והמחדל שמתנערת מאחריותה לטבח, מתעללת גם בחטופים החיים בסירובה לסיים את המלחמה ולבצע עסקה, שכבר נחתמה על ידי בנימין נתניהו בינואר 2025.
אבל השבוע צריך לתהות גם על גורלם של המתים.
איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
זוכרים את חרפת ה-11:0? בג"ץ המפוחד והמורתע לא ייכנס לבריכה הטובענית כדי לבדוק עובדתית מי צודק בתצהירו – רונן בר או ראש ארגון המחבלים, הדיקטטור, הצורר ורוצח החטופים ביבים שקרניהו. השלישיה המובילה אך המובלת תבקש מבר את תאריך הפרישה שלו, תקבל את התאריך, תפסוק שעם קבלת התאריך והפרישה המתקרבת העתירות מתייתרות, אין צורך לתת פסק דין מנומק, ואין צו להוצאות לאף אחד מהצדדים. וזהו. המבצר כבר נפל לפני חמש שנים. מה שנשאר ממנו הם 12 פחדנים.
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
לא מכיר את הנימוקים הביטחוניים לעומק, וממש לא אוהד של חבר הכנסת המדובר ומפלגתו, המסוכנים.
עם זאת, לסוגיה הזו יש פנים משמעותיים נוספות מעבר לנושא הביטחוני. ש"ת בעמק יזרעאל יגרום לנזק רב מאוד ופגיעה ביישובים רבים, וכל ראשי הרשויות באזור מתנגדים לו. לעומת זאת, ראשי הרשויות בדרום ישמחו מאוד לש"ת בקרבתם, עם ההזדמנויות התעסוקתיות שיגיעו איתו.
כמובן שהפתרון שיוחלט צריך להתקבל באופן מקצועי, לאחר שקילת כל השיקולים בכובד ראש, וחשיבה יצירתית, ולא באופן המטופש שבו הח"כ האמור פועל.
מה הפאניקה??? להקמת שדה נוסף? הישראלים המפונקין לא יכולים להתאמץ מעט?קשה לישראלים לשבת רגע בנחת בבית?
ממילא אין כמעט תיירות נכנסת נמוכה מאוד ביחס לאירופה .
הפתרון היברידי:
שידרוג חיפה לטיסות קצרות ניצול רבת עמון ואתונה לטיסות ארוכות .ולהוסיף טיסות משדה רמון לאפריקה.
הכל פשוט אבל הישראלים…אין עם מפונק מהם
הפתרון היברידי,:
שדרוג חיפה לטיסות באגן הים התיכון.
שימוש בשדה רבת עמון כמעבר ואו אתונה.
הישראלים המפונקין
אריה
המגבלות היותר אפקטיביות הן של התעופה האזרחית . רוב רובן של התנועות האוויריות יגיעו במשפך שמעל נתב"ג וירושלים( אין דרך אחרת ) כבר היום הוא צוואר הבקבוק להגדלת התנועה . לכן גם אם היה אפשר לבנות שם משלים נתב"ג התנועות הנוספות לא תוכלנה להגיע ( הצינור מתחיל להיסתם בעתות שיא ב 24 מיליון נוסעים לשנה ) מעבר לכך פעילות צבאית בנבטים וחצרים תוגבל מאוד בעטייה של התעופה האזרחית שעובדת על פי כללים מחייבים בינלאומיים . ישנן עבודות מקצועיות שבוצעו שמונה שנים ומוכיחות זאת . רגב וכץ יודעים זאת .העבודה המקצועית על פתרון רמת דוד התקדמה מאוד למרות המקלות שרגב מיכאלי תקעו בעבודתה .
בדיוק הפוך אם יקימו שדה תעופה ליד רמת דוד זה יהיה אסון וטמטום כמו רמון באילת לחיל האוויר יש שדה שומם במצפה רמון שאפשר להעביר את הטיסות החשובות לשם זה הרבה יותר נכון להפעיל את השדה הזה במקום לנות שדה חדש ליד רמת דוד ושום דבר לא יקרה מעניין למי יש אינטרס כלכלי לבנות את השדה בצפון ומי מרוויח מזה אני מצפה שהעיתונאי יתחיל לחקור
זה לא כל הסיפור – מר אגוזי. הסיפור האמיתי הוא שהאופוזיציה העלובה בכנסת ישראל מאפשרת לפחות בחלקה את חרפת שדה התעופה בנבטים. במקום לפעול בכל הכח נגד האדיוט המטופש אלמוג כהן, הם קוראים לו בחיבה "אלמוג" במיל-רע ומשתפים בשמחה פעולה עם התכנית האסונית הזו שמימושה יסכן את בטחון המדינה.