היועץ לבטחון לאומי של ממשל ביידן, ג'אק סאליבן פגש הלילה את מקבילו הישראלי ד"ר איל חולתה בפגישת הכנה בוושינגטון לקראת נסיעתו של ראש הממשלה בנט לבית הלבן. לפי הודעה שפרסם הבית הלבן השניים שוחחו בכל הנושאים האיזורים, כולל בנוגע לאיום האיראני והסכימו "לייעוץ ותיאום הדוק" כפי לשון ההודעה.
בנוסף הם ציינו כי שוחחו בנושא שיפור היחסים בין ישראל למדינות ערב כולל השיפור בשבועות האחרונים אל מול ממלכת ירדן.
סאליבן הדגיש בפני חולתה את הצורך בנקיטת צעדים חיוביים אל מול הפלסטינים.
ראש הממשלה בנט צפוי לצאת לוושינגטון בזמן הקרוב. טרם פורסם מועד מדויק. במפגש אמר סאליבן לחולתה כי הנשיא ביידן מצפה לפגישה בהקדם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו