ראש הממשלה נפתלי בנט ינחת בניו יורק מחר בשעה 05:20. לפני המראתו – שתהיה אחרי חצות (שעון ישראל) – ימסור הצהרה לתקשורת. בשעה 18:00 בערב ייפגש בנט עם שר החוץ של בחריין ועם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות במלון ריג'נסי.
ביום שני, בשעה 09:00 (16:00 שעון ישראל) ינאם ראש הממשלה בפני העצרת הכללית של האו"ם. לאחר מכן, בשעה 09:45, ייפגש בנט עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש בלשכתו של האחרון.
בשעה 11:30 יקיים בנט תדרוך כתבים במלון ריג'נסי. כעבור שעתיים, ב-13:30, יישא נאום בפני הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וראשי ארגונים נוספים במרכז ספרא.
בשעה 16:30 ייפגש בנט עם שגרירת ארצות הברית לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד במלון ריג'נסי.
בנט ימריא לישראל ביום רביעי בשעה 02:00. הוא ינחת בארץ בשעה 19:30 – שעון ישראל.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו