לפני המראתו לניו יורק, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר לתקשורת בשדה התעופה בן גוריון:
"אני יוצא עכשיו לעצרת הכללית של האומות המאוחדות. זו במה בינלאומית חשובה, ואני מאוד שמח על ההזדמנות להביא את הקול של ישראל, של הישראלים, לאותה במה חשובה. זו הזדמנות לספר את הסיפור שלנו, על המקום של ישראל במרחב, על הרוח המיוחדת של הישראלים ועל התרומה שלנו לעולם.
"בזמן האחרון היו כמה רגעים חשובים, בראשם הניצחון הגורף בהצבעה בבית הנבחרים האמריקני. ראינו שברגע האמת נציגי העם האמריקאי תומכים תמיכה גורפת בישראל, 420 מול 9, באותה הצבעה על החימוש מחדש של כיפת הברזל. יש קבוצה קטנה, אנטי ישראלית שעושה הרבה רעש אבל החבר'ה האלה נכשלו.
"אנחנו לא מגדירים את עצמנו לפי אחרים, לא לפי איראן ולא הפלסטינים, ובכלל – אני מציע למנהיגים שלהם לעסוק באנשים שלהם, בשיפור המצב שלהם, ולהפסיק באובססיה הזאת למדינת ישראל".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו