ראש הממשלה נפתלי בנט ימריא היום אחר הצהריים לוועידת האו"ם לשינוי האקלים. בנוסף לדיונים בנושא ההתחממות הגלובלית מדובר בהזדמנות נדירה עבור בנט לפגישות עם מספר רב של מנהיגי עולם.
אחרי שבעצרת האו"ם הגיע בנט בסוף השבוע השני ולא נותר לו כמעט את מי לפגוש, הפעם יפצה בנט בפגישות עם מספר רב של מנהיגים. לפי ההודעה שנשלחה מלשכת ראש הממשלה בנט צפוי לנחות בגלזגו, סקוטלנד ביום ראשון לקראת השעה 21:00.
ביום שני בבוקר הוא מתוכנן לפגוש את ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, נשיא צרפת עמנואל מקרון.
בשעה 14:30 (שעון מקומי) בנט אמור לנאום בפני באי הועידה ולהצהיר על התחייבות ישראל להגיע לאפס פליטת גזי חממה עד לשנה 2050. מיד לאחר מכן, בנט ימשיך לפגישות עם נשיא הונדורס חואן אורלנדו ארננדס, ראש ממשלת איטליה מריו דראגי, ובערב יום שני ישתתף בנט בקבלת פנים לראשי המדינות באירוח יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס.
ביום שלישי בבוקר יפגש בנט עם ראש ממשלת הודונרנדרה מודי, ועם יורש העצר הבחרייני, סלמאן בן חמד אאל ח'ליפה. בצהרי יום ג', יפגש בנט עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ולאחר מכן עם מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג.
בהמשך יום ג', ישתתף בנט באירוע השקת שדולה להפחתת פליטת גז המתאן, בהזמנת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ונשיאת נציבות האיחוד האירופי אורסולה פור דר ליין.
מטוס ראש הממשלה צפוי להמריא חזרה לישראל בערב יום שלישי.
במשלחת יקחו חלק גם שרת האנרגיה קארין אלהרר ושרת הגנת הסביבה תמר זנדברג. לשתיים נקבעו פגישות עם שרים מקבילים להן מרחבי העולם בשולי הוועידה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו