שגריר בריטניה בישראל, ניל ויגאן, פרסם בחשבון הטוויטר שלו התנצלות בפני השרה קארין אלהרר, שנמנעה כניסתה לאולם, שבו נערכת ועידת האו"ם לענייני אקלים בגלזגו שבסקוטלנד.
I am disturbed to hear that @KElharrar was unable to attend meetings at #COP26 I apologise deeply and sincerely to the Minister. We want a COP Summit that is welcoming and inclusive to everyone.
— Neil Wigan (@FCDONeilWigan) November 1, 2021


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו