שרת האנרגיה, קארין אלהרר, החברה במשלחת הישראלית לוועידת האו"ם לענייני אקלים בגלזגו שבסקוטלנד, הגיבה על כך שכניסתה לאולם נמנעה בשל היעדר נגישות במקום –
נסעתי אל ועידת האקלים הבינלאומית כדי לקדם מאבק משותף במשבר האקלים דרך פגישות עם מקביליי בעולם. לצערי, זה לא התאפשר בגלל בעיית נגישות, שבשנת 2021 כבר אין לה מקום. עצוב שהאו"ם, המקדם נגישות לאנשים עם מוגבלויות, לא מחיל את הערכים האלו על אירועים שהוא מקיים.
כולי תקווה שהלקחים מהיום הזה יופקו כדי שמחר קידום אנרגיות ירוקות, הסרת חסמים והתייעלות באנרגיה יהיו הדברים שאתעסק בהם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו