משרד הביטחון חתם עם רשות מקרקעי ישראל על הסכם לפינוי כמאה דונמים בבסיס חיל הים באילת – דבר שיאפשר הקמת מאות יחידות דיור וחדרי מלון לצד תעסוקה ומסחר. ההסכם יפתח את אילת וישדרג את הבסיס.
משרד הביטחון חתם על הסכם עם רשות מקרקעי ישראל לפינוי כ-100 דונמים בבסיס חיל הים באילת שיאפשר הקמת מאות יח"ד וחדרי מלון לצד תעסוקה ומסחר. ההסכם יפתח את אילת וישדרג את הבסיס. תודה למנכ"ל משרד הביטחון, ראש העיר הנוכחי וראש העיר הקודם @meiritzhakalevy על קידום ההסכם החשוב לעיר החשובה pic.twitter.com/hXjpyyVPbM
— בני גנץ – Benny Gantz (@gantzbe) November 28, 2021


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו