על אף המלצת ראש הממשלה נפתלי בנט להימנע מטיסות – רעייתו גילת וילדיו ימריאו היום לחופשה בחו"ל. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי החופשה תוכננה מבעוד מועד, "אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה.
"לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".
כאמור, לפני מספר ימים המליץ ראש הממשלה נפתלי בנט לאזרחי ישראל שלא לנסוע לחו"ל, זאת מפאת החשש מהזן החדש. כעת, משפחתו החליטה לצאת לחופשה בחו"ל, בזמן שישראלים רבים ביטלו את חופשותיהם לימי החנוכה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו