שני ישראלים נכנסו הערב לרמאללה ורכבם הוצת. הם חולצו בידי אנשי מנגנון הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית, והועברו לאחר זמן קצר לידי צה"ל. מצה"ל נמסר כי האזרחים "יצאו בליווי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם כוחות הביטחון באזור. פרטי האירוע בבדיקה".
مباشر : شبان يحرقون مركبة للمستـ.ـوطنين وصلت وسط مدينة رام الله قبل قليل.
Posted by شبكة الارسال on Wednesday, December 1, 2021


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו