כשלושה שבועות אחרי הקטטה האלימה במרכז הרפואי סורוקה, יגיע מחר ראש הממשלה נפתלי בנט לבאר שבע וייפגש עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ' ועם ראשי רשויות נוספים מהסביבה. אחרי הקטטה מתח דנילוביץ' ביקורת על כך שאיש ממנהיגי המדינה לא טרח להגיע למקום.
בנט גם יערוך תצפית על רהט וישתתף בסקירה מבצעית. בשבועות האחרונים ערכה המשטרה מספר מבצעים באזור לתפיסת של נשק לא חוקי ולאיתור גידולי קנאביס לא חוקיים, הן ברהט והן בכפרים בסביבה. בסיור ישתתפו גם שרת הפנים איילת שקד, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שר המשפטים גדעון סער, שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן, השר במשרד האוצר חמד עמאר, סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו