יושב ראש ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, נדבק בקורונה.
ערב טוב לכולם.
במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה.
אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים.
אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה.
שמרו על עצמכם, שבוע טוב!— אביגדור ליברמן (@AvigdorLiberman) January 15, 2022


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו