ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב עם מושל טקסס, גרג אבוט, בעקבות החטיפה שאירעה בבית הכנסת בית ישראל בעיר קוליוויל. בנט הודה למושל על פעולתם הנחושה והמקצועית של כוחות אכיפת החוק במדינתו, אשר הביאה את האירוע לסיומו בשלום.
ראש הממשלה אמר כי אזרחי מדינת ישראל עקבו אחר ההתרחשויות בדאגה, והתעוררו לבשורות טובות עם היוודע גמר האירוע ללא נפגעים. עוד הודה בנט למושל על עמידתו האיתנה לצד הקהילה היהודית, בעיר קוליוויל ובטקסס בכלל, על תמיכתו בישראל וכן על מאבקו באנטישמיות ובתנועת החרם (ה-BDS). בנט הזמין את אבוט לביקור בישראל, והשניים סיכמו לעמוד בקשר בהתאם לצורך.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו