חבר הכנסת דוד ביטן נדבק בפעם השנייה בקורונה. בפעם הראשונה שבה נדבק, לפני שהיו חיסונים, מצבו הדרדר עד לאשפוז ממושך, כשסכנה נשקפה לחייו. ביטן עדכן את קצין הכנסת בכך שהוא נמצא חיובי לקורונה.
שבוע טוב לכולם, מבדיקה שביצעתי בחזרתי ארצה ממשלחת פרלמנטרית של הכנסת לגרמניה לציון יום השואה הבינ"ל, נמצאתי חיובי לקורונה, אני מרגיש בסדר ומודה לכולם על איחולי ההחלמה הרבים.❤????????
— דוד ביטן (@davidbitan) January 29, 2022


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו