שר החוץ יאיר לפיד שוחח הערב עם שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן, כך נמסר ממשרד החוץ.
השניים שוחחו על המצב באוקראינה וההשלכות הגלובליות בעקבות כך. לפיד הביע דאגה לשלומם של הישראלים המנסים לצאת מאוקראינה ועדכן את בלינקן בסיוע ההומניטרי של ישראל לאוקראינה.
מזכיר המדינה עדכן את לפיד בדבר הצעדים בהם נוקטת ארה"ב בשלב זה, והשניים סיכמו להמשיך להידבר בימים הקרובים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו