בעקבות המלחמה באוקראינה וכדי לסייע לישראלים החוצים את הגבול לפולין, שר החוץ יאיר לפיד החליט כי שגריר ישראל המיועד לפולין ד"ר יעקב לבנה ייצא עד מחר בבוקר לוורשה.
ממשרד החוץ נמסר כי לפיד קיבל את ההחלטה "כדי לקדם את הסיוע לאזרחים ישראלים החוצים את הגבול מאוקראינה לפולין ולנוכח חשיבות האירועים והמקום המרכזי, שפולין ממלאת בהם.
"מתחילת המשבר באוקראינה פעלה שגרירות ישראל בוורשה בראשות הממונה טל יעלון בשיתוף פעולה פורה עם הרשויות הפולניות במאמץ הסיוע לישראלים היוצאים מאוקראינה ואנו מבקשים להביע את תודתנו לרשויות הפולניות על סיוען זה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו