ראש הממשלה, נפתלי בנט, וקנצלר גרמניה, אולף שולץ, נפגשו כעת במרכז "יד ושם" להנצחת השואה, במסגרת ביקורו הראשון של הקנצלר בישראל בתפקידו.
ראש הממשלה והקנצלר פותחים את הביקור במוזיאון לתולדות השואה, בסיור שמועבר ע"י ד"ר דוד זילברקלנג, היסטוריון בכיר במכון לחקר השואה.
לאחר מכן, יבקרו רה"מ בנט והקנצלר שולץ באוהל יזכור וישתתפו בטקס זיכרון ממלכתי.
בהמשך היום ייפגשו ראש הממשלה והקנצלר בארבע עיניים ויערכו מסיבת עיתונאים משותפת.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו