אחרי פגישתו בקרמלין עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין – ראש הממשלה נפתלי בנט עושה כעת את דרכו ממוסקבה לברלין, שם יפגוש את קנצלר גרמניה, אולף שולץ.
בנט ושולץ ביום רביעי האחרון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
שני המנהיגים נפגשו ביום רביעי האחרון, כששולץ ערך את ביקורו הראשון בישראל מאז התמנה לקנצלר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו