לפני הטיסה לאיסטנבול, הנשיא יצחק הרצוג התייחס לשיחה עם נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן ולחוסר התיאום עם משרד החוץ בנושא ביקור שר החוץ הטורקי: "השיחה [עם ארדואן] הייתה טובה ומשמעותית בנושאים רבים ומגוונים. עכשיו, באופן טבעי, זה יעבור לידיעתה ולטיפולה של ממשלת ישראל בכל הרמות, כולל לוחות זמנים והדברים האופרטיביים. כך זה צריך להיות במשטר מתוקן.
"הדבר המרגש הוא שאנחנו בדרכנו לאיסטנבול, כי מחר נפגוש את הקהילה היהודית מכל קצוות טורקיה, קהילה מפוארת, קהילה מיוחדת. נתפלל בבית הכנסת נווה שלום, בית כנסת שסבל לא מעט בעבר ומחר יארח אותנו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו