סגן ראש הממשלה ושר הביטחון בני גנץ שוחח הערב עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן). גנץ ביקש לברך אותו ואת הציבור הפלסטיני לרגל חודש הרמדאן. בשיחה בין השניים אמר שר הביטחון, כי החגים צריכים להיות זמן של שלום ושלווה, ולא של טרור, וכי ישראל רואה בחומרה את הפיגועים, שגבו את חייהם של 11 בני אדם בשבועיים האחרונים, ותמשיך לפעול בעוצמה למניעת פגיעה באזרחים ובכוחות הביטחון. גנץ הביע את הערכתו על הגינוי שפרסם עבאס לפיגוע בבני ברק, והדגיש בפניו, כי ישראל נכונה להרחיב את הצעדים האזרחיים בחודש הרמדאן ולאחריו, ככל שהיציבות הביטחונית תאפשר זאת.
בשיחה נכח מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו