נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) התקשר הערב (שלישי), לאחר צאת החג, לנשיא המדינה יצחק הרצוג ואיחל לו ולאזרחי ישראל שנה טובה וחג שמח.
הרצוג הדגיש בשיחה את הצורך בשמירת וקידום יחסי השכנות בין העמים, ואת חשיבות הפעילות המשותפת להרגעה ולבלימת האלימות והכוחות הקיצוניים.
בשיחתם, הביעו השניים תקווה כי בשנה החדשה יוגבר שיתוף הפעולה האזרחי והביטחוני ויוחזר השקט הביטחוני לכנו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו