בנימין נתניהו יישאר הלילה בבית החולים "שער צדק" להשגחה, אחרי שעבר סדרת בדיקות – שיצאו כולן תקינות. כך נמסר מבית החולים.
נתניהו הגיע באופן עצמאי למרכז הרפואי, אחרי שחש ברע במהלך תפילת "נעילה" בבית הכנסת הגדול בירושלים. למקום הוזעקה ניידת טיפול נמרץ שביצעה בדיקות במקום אשר יצאו תקינות. עם זאת, בהמלצת הפאראמדיקים, נתניהו נסע לבית החולים "שערי צדק" להמשך בדיקות.
מבית החולים נמסר כי עם הגעתו של יו"ר האופוזיציה, הוא עבר הערכה וסדרת בדיקות מקיפות שיצאו כולן תקינות. נתניהו, נמסר עוד, חש בטוב – ולאחר התייעצות הוחלט שיישאר להשגחה למשך הלילה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו