הנשיא יצחק הרצוג הגיע לבית הלבן, שם יקיים פגישה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. זהו הביקור הראשון של הרצוג בארצות הברית מאז התמנה לנשיא.
הנשיא הרצוג הגיע לבית הלבן לפגישה עם הנשיא ביידן pic.twitter.com/aPdMQROd24
— Tal Schneider טל שניידר تال شنايدر (@talschneider) October 26, 2022

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו