אנשי העסקים אורני פטרושקה, יוסי שוסמן ואחרים עתרו לבג"ץ נגד מינויו הצפוי של ח"כ איתמר בן-גביר לשר לביטחון לאומי, הממונה על משטרת ישראל.
בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד גלעד ברנע, נאמר כי "המשרד לביטחון פנים איננו ככל המשרדים, ורגישותו היא בשל האחריות הנרחבת והישירה לשמירת שלטון החוק, הסדר הציבורי והשפעתו על זכויות וחירויות יסוד, למשל זכות ההפגנה".
לדבריהם, "פעילותו של בן-גביר כוללת אמירות ומעשים שגובלים ברדיפת יריבים פוליטיים, פגיעה בזכות להפגין של ציבורים מסוימים ושימוש בוטה ומסוכן בכלי נשק".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו