שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה סובל התמנה לנשיאו – כך סיכמו היום (שלישי) נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ושר המשפטים יריב לוין. באופן חריג, המינוי הוא לשנתיים בלבד, ודוברת בתי המשפט מסרה כי "זו ההסכמה שהושגה בין השר לנשיאה לעת הזו".
סובל יחליף בתפקיד הנשיא את השופט אהרן פרקש, שכיהן כנשיא בית המשפט המחוזי בירושלים במשך כשש שנים, וישמש שופט בכיר בבית משפט זה עד לפרישתו בשנה הקרובה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו