"גאה להיות במדינה שיש לה הישגים כל כך גדולים של יזמות, מדע, טכנולוגיה, הייטק וסייבר" – כך אמר הבוקר נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בברכה מצולמת שהעביר לכנס הבינלאומי של תעשיית הסייבר סייברטק המתקיים בתל אביב.
לדברי הרצוג, "ישראל נמצאת בחזית העולמית פיתוחי הסייבר. בסופו של דבר, המקור לכל הקידמה הטכנולוגית המדהימה שאנו רואים כאן היא היזמות האנושית. רק מוחות יצירתיים גדולים כולים ליצור את הקידמה הטכנולוגית".
הרצוג ציין, אולי כבדיחה, כי "הנאום שאני נושא כאן נכתב בעזרת תוכנת אינטליגנציה מלאכותית. ביקשתי מהתוכנה משפט סיום לנאום הזה והיא המליצה על המשפט: "אין תחליף לרוח האנושית".
הרצוג לא התייחס בדבריו אף ברמז להפיכה השלטונית המסעירה לא רק את המערכת הפוליטית והמשפטית במדינה אלא גם את תעשיית ההייטק שבפני ראשיה נאם.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו