209 רופאים, המשרתים באופן פעיל במערך המילואים, קוראים "לעצור באופן מיידי וללא תנאי מקדים את החקיקה המכונה 'הרפורמה המשפטית' במתכונתה הנוכחית".
במכתב ששלחו לשר הביטחון יואב גלנט ולרמטכ"ל הרצי הלוי כתבו הרופאים: "מתוך תחושת אחריות עמוקה, ובלב כבד, אנו מתריעים במכתב זה כי במידה ותמשיך החקיקה הדורסנית לא נוכל להמשיך ולהתגייס כרופאים לשירות המילואים בצה"ל.
הרופאים החתומים על המכתב כתבו בפנייתם שהם "מבקשים להתריע על שבר ערכי עמוק בעקבות החקיקה הדורסנית והבלתי דמוקרטית המקודמת על ידי הממשלה הנוכחית". מרבית החותמים חתמו על המכתב בשמותיהם המלאים ומקצתם בראשי תיבות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו