אחרי שהזהירו והתריעו, עכשיו זה סופי. 120 לוחמי יחידת מורן ומיתר (אגד 214), קצינים וחיילים המשרתים באופן פעיל במילואים בימים אלה ואשר שירותם הוא מהותי ללוחמה חתמו על הפסקת התנדבות למילואים הנכנסת לתוקף. באותה היחידה התריעו מעל ל-1000 איש שכך יעשו.
במכתב נכתב: "אנחנו נאלצים בלב כבד להשהות את ההתנדבות שלנו לשירות מילואים כדי שנוכל להמשיך ולהגן על ישראל כמדינה דמוקרטית".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו