שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר בבאקו עם נשיא אזרביג'ן אילהם אלייב ודן עימו על האתגרים המשותפים האסטרטגיים לשתי המדינות, בראשם הביטחון האזורי והמאבק בטרור, ובהרחבת שיתופי הפעולה בין המדינות.
שר החוץ כהן הגיע אמש לאזרבייג'ן, מדינה מוסלמית שיעית, בראש משלחת של 30 חברות ישראליות.
בסיום הפגישה אמר כהן שהוא בירך את הנשיא על החלטתו להקים שגרירות בישראל, שגרירות ראשונה של מדינה מוסלמית שיעית בארץ. "פתיחת השגרירות תחזק עוד יותר את הברית הביטחונית, המדינית והכלכלית בינינו".
המשלחת העסקית המלווה את שר החוץ כוללת כ-30 חברות מתחומי ביטחון מולדת (HLS), ביטחון סייבר, מיים וחקלאות. אנשי העסקים מקיימים פגישות מקבילות עם גורמי ממשל אזריים וחברות מקומיות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו