היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, שוחח היום (רביעי) עם נשיאת הוועד הבינלאומי של הצלב האדום, מיריאנה ספולאריץ', לגבי הרחבת כמות הסיוע ההומניטרי המוכנס לרצועת עזה והשבתם לפעילות של השירותים הבסיסיים, שניתנו לציבור העזתי.
סאליבן חזר בשיחתו עם ספולאריץ' על כך שיש לשחרר מייד את כל החטופים המוחזקים ברצועה ואמר שיש לאפשר מתן סיוע הומניטרי למי שטרם שוחררו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו