דוברות משרד החוץ הודיעה הלילה כי הוריו של אנדריי קוזלוב, שחולץ הבוקר משבי חמאס בעזה, עושים כעת את דרכם לישראל ויפגשו את בנם מחר (ראשון) בבוקר.
"הקונסול לעניינים קונסולריים בקונסוליה הכללית של ישראל לסנט פטרסבורג, רוסיה, טל שוורצמן ליווה את ההורים לשדה התעופה בדרכם לישראל לפגוש את בנם ששוחרר מידי החמאס", נמסר בהודעה.
"הקונסוליה הכללית התגייסה מיד עם היוודע שחרור ארבעת החטופים, ביניהם אנדריי קוזלוב לעזור להורים להגיע במהרה לישראל. ההורים צפויים לנחות מחר בבוקר בטיסה ישירה מסנט פטרסבורג ולהפגש עם בנם בבית החולים שיבא תל השומר".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו