סיעת ש"ס תקפה הערב (שני) את יושב ראש עוצמה יהודית איתמר בן גביר ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שלא הושג הרוב כדי להעביר את החקיקה בעניין שירותי דת, שבה המפלגה מעוניינת –
ש"ס רואה בחומרה רבה את התנהלותו המופקרת של השר בן גביר, בהפרה שיטתית ובוטה של המחויבות הקואליציונית והצבעה נגד חוקים המאושרים בוועדת השרים. בהתנהלות זו נתן שוב השר בן גביר פרס לאופוזיציה הקופצת על כל הזדמנות להפיל את ממשלת הימין.
סיעת ש"ס מאוכזבת עמוקות מחוסר שליטתו של ראה"מ נתניהו בחברי הקואליציה.
לאור זאת, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ ינון אזולאי הורה לחברי הכנסת לעזוב את המליאה מיידית. ש"ס תתכנס בקרוב, תתייעץ עם רבניה ותחליט על המשך דרכה.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו