ארה"ב כבר לא שוקלת להטיל סנקציות על שרי הימין הקיצוני בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, אומר גורם רשמי ישראלי, כמה ימים לאחר שעוזרי הבית הלבן אמרו לזמן ישראל שהצעד נשקל על ידי הממשל במהלך פגישה בדרג גבוה לאחרונה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע מחאה ביום חמישי בפני היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן וסגנית הנשיא קמלה האריס על הסנקציות שממשל ביידן מטיל בחודשים האחרונים על מתנחלים ישראלים המעורבים באלימות נגד פלסטינים בגדה המערבית, אמר הגורם הישראלי בתדרוך לעיתונאים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו