הדולר עולה הבוקר מול השקל עלייה חדה של כ-0.8% (2-3 אגורות) ונסחר בין 3.79 ל-3.8 שקל. זאת, בצל חיסולי המחבלים בביירות ודמשק והאיום האיראני בתקיפה ישירה של ישראל, אולי יחד עם ארגוני הטרור שלצדה. האירו עולה ב-0.4% (כשלוש אגורות) ונסחר בכ-4.1 שקל. גם הליש"ט עולה בכ-0.4%.
המסחר בבורסה לניירות ערך בת"א, שהסתיים אתמול בעליות שערים קלות, מתנהל כעת בירידות בצל האיומים. מדד ת"א יורד בכ-0.6%; מדד ת"א 90 צונח בכ-1.7%; מדד ת"א 125 יורד 0.9%; מדד הבנקים משיל 1.7%; מדד הנפט והגז יורד בכ-0.5%.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו