שר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין שוחח עם שר הביטחון יואב גלנט על תקיפות צה"ל נגד מטרות צבאיות באיראן, כך מסר אוסטין בציוץ בטוויטר.
אוסטין הביע את מחויבותה הבלתי מעורערת של ארצות הברית לביטחון ישראל ולזכותה להגנה עצמית.
אוסטין ציין כי ארצות הברית שומרת על נוכחות צבאית מוגברת כדי להגן על כוחות אמריקאיים, על ישראל ועל שותפים נוספים ברחבי האזור, נוכח איומים מצד איראן וארגוני טרור הנתמכים על ידה. עוד הוסיף כי ארצות הברית נחושה למנוע מכל גורם לנצל את המתיחות הנוכחית או להרחיב את הסכסוך באזור.
I spoke with Israeli Minister of Defense Yoav Gallant to receive updates on the Israel Defense Forces' strikes on military targets in Iran. I reaffirmed the ironclad commitment of the United States to Israel's security and right to self-defense. I made it clear that the United…
— Archive: Lloyd J. Austin III (@SecDefAustin) October 26, 2024


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו