ארצות הברית פועלת בשיתוף פעולה עם בעלי בריתה במזרח התיכון במטרה לאבטח ולהשמיד נשק כימי שהיה שייך למשטר אסד שהתמוטט לאחרונה בסוריה, כך מסר לעיתונאים גורם בכיר בממשל ביידן.
"אנחנו נוקטים צעדים זהירים מאוד בנושא הזה ועושים כל שביכולתנו כדי להבטיח שהחומרים הללו לא יהיו זמינים לאף אחד ויטופלו כראוי… אנו רוצים לוודא שכלור או דברים גרועים יותר יושמדו או יאובטחו. ישנם כמה מאמצים בהקשר הזה בשיתוף פעולה עם שותפים באזור," אמר הבכיר האמריקאי בתדרוך.
הגורם לא ציין אילו מדינות מעורבות במאמץ, אך דווח כי ישראל תקפה בשבועות האחרונים מתקני נשק כימי בסוריה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו