ראש הממשלה בנימין נתניהו יישאר בוושינגטון עד מוצאי שבת – כך נמסר מלשכתו, בשל "בקשות רבות לפגישות מצד גורמים אמריקאיים".
במקור, נתניהו היה אמור לשוב ארצה ביום חמישי.
השינוי בלוח הזמנים משמעותו שנתניהו ישהה בארצות במהלך השבת, וכן יימצא בחו"ל בשעה שעתידה להתקיים הפעימה הבאה של שחרור החטופים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו