כוחות ישראליים מעבירים קבוצה של אסירים פלסטינים מכלא עופר לשחרור ברמאללה, בעקבות שחרור שלושת בני הערובה מהשבי בידי חמאס מוקדם יותר היום.
קבוצה נוספת של אסירים יוצאת מכלא קציעות שבנגב ותשוחרר לרצועת עזה.
זוהי הפעימה החמישית של שחרור אסירים, הכוללת 111 איש שנשבו בידי כוחות ישראליים בעזה במהלך המלחמה, ו־72 נוספים שנעצרו בשנים קודמות.
מתוך הקבוצה השנייה, 42 מתגוררים ביהודה ושומרון, שלושה במזרח ירושלים ו־27 בעזה, כך לפי ועדת האסירים של הרשות הפלסטינית.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו