בהפגנה בדרך בגין בתל אביב, עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, מקדמת בברכה את שובם של יאיר הורן, סשה טרופנוב ושגיא דקל חן, ומתנצלת בשם האומה על הזמן הרב שנדרש כדי להחזירם הביתה.
"החטופים עוברים שואה, הם לא יחזיקו מעמד עוד זמן רב", אומרת צנגאוקר, תוך שהיא חוזרת על הצורך שהממשלה תקדם את השלב השני בעסקת החטופים.
דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט, אומר כי אחיו נמצא ברשימת 33 החטופים שאמורים להשתחרר בשלב הראשון של העסקה.
"הסיכויים שהוא חי הולכים ומצטמצמים," אומר אלגרט. "אנחנו מחכים לאות חיים ומקווים שהוא עדיין בין החיים."
צנגאוקר קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו להשיב את כל החטופים הביתה, ולא לשוב למלחמה בעזה משיקולים פוליטיים אישיים.
אלגרט פונה לנשיא ארצות הברית ומבקש ממנו להפעיל לחץ על נתניהו כדי שיביא תחילה את החטופים הביתה, ולאחר מכן יטפל בחמאס.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו