דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט, שנהרג בשבי וגופתו הושבה לאחרונה ארצה, נשא הערב דברים בעצרת בירושלים ואמר כי מספר החטופים שנהרגו ימשיך לעלות בעקבות חידוש הלחימה ברצועת עזה.
"זה הכיוון שלו שהרג אותם", אמר אלגרט, בהתייחסו לראש הממשלה בנימין נתניהו. "הוא זה שמכוון את הדברים, הוא פועל נגד טובת המדינה. הוא רוצה את החטופים מתים, שקטים, שלא יספרו פרטים".
אלגרט קרא ליועצת המשפטית לממשלה למנוע מראש הממשלה להמשיך במהלך זה, ולרמטכ"ל להפסיק לציית להוראותיו של נתניהו. כמו כן קרא לשביתה כללית.
העצרת השבועית בירושלים הייתה הפעם גדולה, רועשת וזועמת מהרגיל — המפגינים צעקו על פעולות הממשלה, תופפו בתופים וקראו במגאפונים: "בושה!".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו