ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שר הכלכלה האמריקאי הווארד לוטניק ועם נציג הסחר ג'יימיסון גריר בבית בלייר שבוושינגטון. נתניהו ולוטניק התחבקו עם בואם.
הפגישה התקיימה לאחר שהבית הלבן הודיע על מכסים חדשים על ישראל ועל שורת מדינות נוספות מבין בעלות בריתה. לפי לשכת נתניהו, הפגישה הייתה "חמה ופורה".
ראש הממשלה ייפגש הערב עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שאמר הלילה לכתבים כי ידבר עם נתניהו על סוגיית המכסים ועל "הנושא המובן מאליו".
"לא הייתה לנו שום בעיה עם המזרח התיכון, לא הייתה לנו שום בעיה עם איראן, לא הייתה לנו בעיה עם אף אחד", אמר טראמפ, "ואז היה לנו ה-7 באוקטובר".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו