המערכה הצבאית של ארצות הברית נגד החות'ים בתימן הייתה "מאוד מוצלחת מבחינה צבאית", הצהיר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחדר הסגלגל לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
"באמת פגענו בהם קשות", אמר טראמפ והוסיף: "זה קורה כל לילה, לילה אחרי לילה, וחיסלנו רבים מהמנהיגים שלהם ומהמומחים שלהם".
"אלו היו שלושה שבועות קשים לחות'ים", הוסיף שר ההגנה פיט הגסת', "וזה רק ילך ויחמיר".
לדברי הגסת', ארה"ב השמידה מתקנים תת-קרקעיים, אתרי ייצור נשק, בונקרים ואמצעי הגנה אווירית. "אנחנו לא מתכוונים להרפות", אמר, "וזה רק ילך ויהפוך ליותר ויותר בלתי מתפשר – עד שהחות'ים יכריזו שהם מפסיקים לירות על הספינות שלנו".
"אנחנו לא מתכוונים להרפות", אמר שר ההגנה הגסת', "וזה רק ילך ויהפוך ליותר ויותר בלתי מתפשר – עד שהחות'ים יכריזו שהם מפסיקים לירות על הספינות שלנו"
הגסת' הוסיף שארצות הברית הייתה "מאוד ברורה" מול האיראנים – שהם חייבים להפסיק לתמוך בחות'ים.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו