סגן נשיא ארה"ב, ג'יי די ואנס, נפגש הלילה בבית הלבן עם קבוצה של חטופים משוחררים ובני משפחות של חטופים שעדיין מוחזקים בידי חמאס בעזה.
על פי הודעת מטה משפחות החטופים, ואנס אמר לנוכחים כי "אנו נשארים מלאי תקווה" בנוגע לאפשרות של עסקת שחרור נוספת.
זו הייתה הפגישה המאורגנת הראשונה של ואנס עם נציגי המשפחות, לאחר שפגשו אתמול את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באירוע של הוועדה הרפובליקאית לקונגרס בוושינגטון.
בהודעה נמסר כי ואנס הכיר בכאבם של בני המשפחות ובדחיפות שבה יש להשיב את יקיריהם הביתה.
המשתתפים הישראלים הודו לממשל טראמפ על מאמציו לקדם עסקה לשחרור 59 החטופים שנותרו בידי חמאס.
במפגש השתתפו החטופים המשוחררים יאיר הורן, קית' ואביבה סיגל, וכן בני משפחותיהם של זיו וגלי ברמן, אביתר דוד, עומרי מירן, איתן הורן, עידן אלכסנדר, עומר נאוטרה ואיתי חן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו