צה"ל עצר לפני זמן קצר מספר ישראלים שהתקרבו לגדר הגבול באזור נחל עוז. הם הועברו למשטרה, שם טענו שטעו בדרך ושוחררו.
בהודעה נמסר כי כמה אזרחים ישראלים ניסו להיכנס לרצועת עזה. על פי ההודעה, האזרחים נכנסו לשטח החיץ שבגבול, אך לא חדרו לשטח רצועת עזה עצמו. כאמור, כוחות שהוזעקו למקום עצרו אותם והעבירו אותם למשטרה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו