החלה ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, כך נמסר לזמן ישראל ממשרדו של אחד השרים.
הישיבה מתקיימת בזמן שראש המוסד, דוד ברנע, בדרכו לדוחה כדי לדון בשיחות על החטופים עם ראש ממשלת קטאר. לפי דיווח ב"ישראל היום", חברים בצוות המשא ומתן ביקשו מראש הממשלה בנימין נתניהו להחזיר את ברנע לתפקיד מוביל בשיחות.
הישיבה מתקיימת גם ימים ספורים לפני הסבב השלישי של שיחות הגרעין בין ארצות הברית לאיראן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו